Якісний сервіс — основа вашого кавового бізнесу з Franke та Dalla Corte

Купівля кавомашини — це лише початок великого шляху у кавовому бізнесі. Для її надійного функціювання потрібно значно більше. Ми достеменно розуміємо, наскільки є важливою підтримка та партнерські відносини, тому кожен з наших клієнтів отримує значно більше, ніж просто кавомашину.

Як отримати допомогу в сервісних центрах Оптима-Классік?

Вам не треба робити майже нічого. Як тільки у вас з’являється нагальна потреба у консультації чи допомозі наших сервісменів, все, що вам потрібне, це залишити заявку на гарячу лінію. Всі дзвінки потрапляють до нашого сервісного центру в Києві та потім передаються на ваш локальний офіційний сервісний центр Оптима-Классік.

(044) 528-88-84

Працюй з партнером на якого завжди можна покластися

Можливість замовити та користуватися обладнанням Franke та Dalla Corte у будь-якому кутку країни. Нашим клієнтом може стати кожен, незалежно від розташування вашого кафе, домівки чи офісу. Технічні спеціалісти Оптима-Классік завжди на зв’язку з вами.

Гарантована якість

Тільки кваліфіковане сервісне обслуговування кавових машин Franke та Dalla Corte. Всі співробітники сервісних центрів проходять навчання у головному сервісному центрі Оптима-Классік та отримують всі знання та навички, щоб розв’язати кожну проблему, яка тільки може виникнути в користувача.

Сервісний департамент

Допомога не лише в екстреному випадку. Довірте налаштування вашої кавомашини Franke та Dalla Corte професіоналам. Наші майстри сервісних центрів Оптима-Классік охоче допоможуть вам запрограмувати кавову машину та навчать користуватися нею.

Післяпродажне обслуговування

Насолоджуйтеся кавою та її зручним приготуванням, а решту залиште нашим сервісменам Оптима-Классік. Ми робимо все, щоб ваші кавові ідеї знаходили своє застосування в бізнесі.

Ми запровадили авторизовані сервісні центри Оптима-Классік по всій Україні.

Висока якість швейцарських кавових машин Franke та Dalla Corte доповнюється ще й високоякісним сервісом, що ми впроваджуємо для кожного партнера нашої компанії. В це поняття ми закладаємо все, що стосується нашої взаємодії з вами, починаючи від допомоги у підбиранні найкращої моделі кавомашини для вашого бізнесу, закінчуючи регулярним постпродажним сервісним обслуговуванням.

Сервісний департамент завжди на зв’язку з вами. Надійні та зручні кавові машини Franke та Dalla Corte досить рідко потребують сервісної допомоги. Але як тільки в вас виникне будь-яке питання щодо функціювання чи обслуговування вашої кавомашини, ви можете сміливо адресувати його нашим сервісним інженерам. Вони завжди готові допомоги вам у вирішенні будь-якого питання та надати регламентні роботи з обслуговування кавомашини Franke.

(044) 528-88-84

Також ви можете скористатися зручною формою зворотнього зв’язку на нашому сайті. Вкажіть свої особисті дані, та наші фахівці оперативно дадуть відповідь або ж назначать дату візиту до вас.

    * – поля обов’язкові для заповнення